Jammer dit - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Maurice Lemson - WaarBenJij.nu Jammer dit - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Maurice Lemson - WaarBenJij.nu

Jammer dit

Blijf op de hoogte en volg Maurice

29 Mei 2016 | Bolivia, La Paz

Ik had net een heel mooi verslag geschreven, boekwaardig, en toen raakte ik alles kwijt door wegvallend internet. Dus nu maar wat korter.

Ben naar Bolivia geweest voor een weekje. Foto's staan onderin. Het was erg leuk om eens te reizen, en heb veel mensen ontmoet. Ik had wel een strak schema en ben helaas in La Paz (grote stad) ziek geworden doordat ik zo enthousiast mn hostel binnen kwam lopen met een hamburger van de straat (hij smaakte wel goed!). Ik heb daar een tour naar Uyuni gedaan. Dit is een enorme zoutvlakte. Heel bijzonder om te zien.

Eenmaal terug in Cusco voelde het wel een beetje als thuis. Ik ben daar verhuisd naar het appartement boven de school. Heel veel Nederlanders hier, dus had net zo goed thuis kunnen blijven... Wel heel gezellig!

Het project waar ik zit is ook mooi om te doen. De kinderen zijn altijd heel enthousiast, wat je zelf ook blij maakt! Ik help meestal met huiswerk of we spelen spelletjes. Ik probeer ze ook nog wat Engels te leren, maar dat gaat wel lastig. Gelukkig heb ik nog een heel aantal weken!

Ondertussen probeer ik in de weekenden zoveel mogelijk te doen. Afgelopen keren veel gehiked wat erg mooi is! En nu heb ik tot aan het einde alles al volgepland, zodat ik alles kan zien.

Volgende week hoop ik eindelijk naar de Machu Picchu te gaan! Nu inmiddels wel zin in!

  • 29 Mei 2016 - 20:55

    Anneke:

    Heej Moos. Echt super geweldig dat je dit allemaal meemaakt. Ik denk wel eens aan je als ik weer een saaie dag in Nederland heb. Een super mooi avontuur. Knuffel!

  • 03 Augustus 2020 - 22:54

    Kirsten :

    Mooie dingen lemsalon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maurice

Actief sinds 11 April 2016
Verslag gelezen: 921
Totaal aantal bezoekers 3009

Voorgaande reizen:

30 Maart 2016 - 04 Juli 2016

Peru

Landen bezocht: